Wójt Gminy Izbicko
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych na ½ etatu
w Urzędzie Gminy w Izbicku
I. Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków inspektora ds. w Urzędzie Gminy w Izbicku
- wykształcenie wyższe
- minimum dwa lata doświadczenia w administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej,
- biegła obsługa komputera (w tym programów MS Office- Word i Excel).
II. Wymagania dodatkowe: .
- doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu lub rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych oraz programów krajowych),
- studia podyplomowe lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznych, zarządzanie projektami,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Kodeks cywilny, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów i wytycznych z zakresu pomocy publicznej i funduszy Unii Europejskiej.
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języków obcych: mile widziany angielski lub niemiecki,
- odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność i umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udział w planowaniu koniecznych inwestycji
- analiza możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań własnych gminy,
- przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów oraz ich korektę, koordynowanie działań z tym związanych
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji inwestycji
- współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu na etapie realizacji projektów z dofinansowaniem w zakresie zgodności z umową o dofinasowanie i właściwymi wytycznymi,
- rozliczanie otrzymanego dofinansowania oraz współpraca w tym zakresie z odpowiednimi instytucjami zarządzającymi, w tym sporządzanie harmonogramów płatności i wniosków o płatność,
- monitorowanie, raportowanie i prowadzenie sprawozdawczości związanych z realizowanymi projektami z dofinansowaniem, zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie, wytycznymi i innymi dokumentami, w szczególności monitorowanie realizacji wskaźników, harmonogramu i budżetu projektów,
- uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych
- współpraca z instytucjami kontrolującymi zrealizowane projekty z dofinansowaniem,
- koordynowanie realizacji zadań związanych z uczestnictwem gminy w stowarzyszeniach, w tym w Aglomeracji Opolskiej, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem, aktualizacją i ewaluacją programów rozwojów gminy.
- prowadzenie oraz nadzór nad realizacją inwestycji gminnych
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Izbicku na I piętrze,
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
- Praca na stanowisku wymaga:
a. samodzielności,
b. umiejętności podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
c. efektywności w działaniu,
d. obowiązkowości,
e. odpowiedzialności, rzetelności, staranności i dokładności,
f. umiejętności radzenia sobie ze stresem,
g. komunikatywności, zdolności interpersonalnych,
h. umiejętności pracy w zespole.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów, świadectw lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów, posiadanych kwalifikacjach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
- inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym prawa jazdy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Izbickuw rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
VII. Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy; - aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.bip.izbicko.pl ) a także na tablicy ogłoszeń w urzędzie;
- kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy;
- złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie urzędu w ciągu 21 dni od zakończeniu naboru. Urząd nie będzie odsyłał złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane zostaną zniszczone.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz gminy, pokój nr 8, telefon 77 4617221 .
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12.
Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko inspektora ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych" do dnia 25.06.2024 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko ul. Powstańców Śl. 12 do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wójt Gminy Izbicko
Marzena Baksik
Ogłoszenie inspektor ds. funduszy zewnętrzych i klauzula RODOpdf.pdf (493,09KB)
Zarządzenie powołanie komisji rekrutacyjnej.pdf (103,51KB)
Regulamin naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Izbicku.pdf (65,18KB)