Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej
ogłasza nabór na
stanowisko ds. wynagrodzeń w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku
od dnia 1 stycznia 2021 roku
I. Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na stanowisku ds. wynagrodzeń w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku,
- wykształcenie wyższe preferowane wykształcenie ekonomiczne
- umiejętność obsługi komputera w tym aplikacji biurowych.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy, ustawy pracownikach samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz innych przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania powierzonego zakresu obowiązków,
- doświadczenie w pracy w jednostkach oświatowych,
- samodzielność w działaniu,
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pracowników administracji i obsługi placówek oświatowych oraz pracowników Biura,
2. obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3. sporządzanie przelewów do list płac i zasiłków,
4. wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków,
5. przygotowanie dokumentacji ZUS za pomocą programu „Płatnik" oraz przekaz elektroniczny do ZUS,
6. prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym osób fizycznych — naliczanie, rozliczanie, prowadzenie dokumentacji dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi placówek oświatowych oraz pracowników Biura,
7. przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystyki publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
8. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych,
9. sporządzanie planu budżetu związanego z płacami,
10. sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów ustalenia kapitału początkowego oraz emerytur i rent dla wszystkich pracowników oświatowych,
11. zgłaszanie i wyrejestrowanie w ZUS pracowników Biura i ich członków rodziny,
12. obsługa rachunku bankowego.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Izbicku na piętrze,
2. praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
3. obsługa urządzeń biurowych.
4. wymiar czasu pracy – pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; termin zatrudnienia od 1 stycznia 2021 r.
5. praca na stanowisku wymaga:
a. samodzielności,
b. umiejętności podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
c. efektywności w działaniu, obowiązkowości,
e. odpowiedzialności, rzetelności, staranności i dokładności,
f. umiejętności radzenia sobie ze stresem,
g. komunikatywności, zdolności interpersonalnych,
h. umiejętności pracy w zespole.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów ),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
f) podpisane oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
g) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
h) zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
i) oświadczenie o posiadanym prawa jazdy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Oświaty w Izbicku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
VI. Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy, - aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej,
- kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy,
- złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie Urzędu w ciągu 21 dni od zakończenia naboru. Urząd nie będzie odsyłał złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane zostaną zniszczone.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wynagrodzeń w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku” do dnia 14 grudnia 2020 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko ul. Powstańców Śl. 12 do godz. 14.00.
Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku
Ewa Pietruszka
Załączniki:
Załącznik nr 1 oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.pdf (134,56KB)
Załącznik nr 2 klauzula informacyjna RODO.pdf (313,29KB)
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku..pdf (169,88KB)
Zarządzenie-w-sprawie-powołania-komisji-rekrutacyjnej.pdf (366,32KB)